شیشه رنگی

شیشه رنگی

شیشه رومیزی روند انتخاب مواد شیشه ای به جای چوب روز به روز در حال افزایش است. شیشه مزایای بسیاری نسبت به سایر مواد دیگر و همچنین قیمت مناسب تری نسبت به چوب دارد. شیشه رومیزی برای محافظت از چوبِ میزها یا به تنهایی برای ساخت میز استفاده می شود. شیشه رومیزی را می توان در ضخامت هایی به اندازه 6 میل، 10 میل، 16 میل و 20 میل تقسیم بندی کرد. اما علاوه بر ضخامت شیشه های رومیزی در رنگ بندی به رنگ های سفید دودی آبی برنز سبز و کریستال تقسیم می شوند. شیشه های رومیزی را می توان به صورت نشکن یا سکوریت تولید کرد. اما در بعضی نمونه ها، به صورت خام هم قابل استفاده است. بعضی از شیشه های رومیزی را لمینت می کنند که در مقابل وزن مقاومت زیادی داشته باشد. با اضافه کردن یک یا چند لایه مقاوم سازی انجام می شود. در ادامه همه چیز را راجع به شیشه رومیزی توضیح می دهیم.

شیشه رومیزی طرح دار

امروزه جذابیت و زیبایی شیشه ها باعث شده است که استفاده شیشه روز به روز در دکوراسیون داخلی در حال افزایش باشد. از مهمترین موارد استفاده از شیشه در دکوراتیو، استفاده از آن بر روی انواع میزهای نهار خوری، میزهای شیشه ای، میز های جلو مبلی و حتی کانتر آشپزخانه ها و غیره است. شیشه رومیزی طرح دار با استفاده از ابزار های شیشه سازان مانند دستگاه CNC طرح دار می شود. این نوع از شیشه ها سبک جدیدی از شیشه های رومیزی هستند که وارد بازار شده اند. البته امروزه تنوع رنگی نیز شامل این شیشه ها می شود.

شیشه رومیزی رنگی

 

همانطور که پیش تر گفتیم امروزه شیشه ای رومیزی را رنگی می سازند. شیشه رومیزی رنگی دارای جذابیت خاصی بوده که از رنگ های جدید و رایج برای ساخت آن ها استفاده شده است. این رنگ ها، همان رنگ هایی هستند که در ساختمان سازی و مبلمان نیز استفاده می شوند. طیف رنگی شیشه رومیزی از تیره به سمت روشن است. شیشه های مات یا متالیک، از رنگ های تیره تر ساخته شده اند. در حالی که شیشه های لاکوبل از رنگ های روشن و براق ساخته می شوند. در اصل تعداد تنوع رنگ شیشه 25 عدد است. این رنگ ها را با چوب، سنگ و یا فلز ترکیب می کنند. بعد از آن مواد ترکیب شده را به پشت شیشه اضافه می کنند.

شیشه رومیزی اداری

از آن جا که در اداره ها استفاده از خودکار مرسوم است، همواره میزهای آنها در معرض خش هستند. برای جلوگیری از این معضل و بهداشت بیشتر از شیشه رومیزی اداری استفاده می شود. شیشه های رومیزی اداری دارای انواع مختلفی هستند. در طراحی دکوراسیون فضای اداری میزها از اهمیت به سزایی برخوردار هستند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

شیشه میز ناهارخوری
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

دیدگاهتان را بنویسید