شیشه رومیزی – صنایع شیشه آگاهی

شیشه رومیزیروند انتخاب مواد شیشه ای به جای چوب روز به روز در حال افزایش است. شیشه مزایای بسیاری نسبت به سایر مواد دیگر و همچنین قیمت مناسب تری نسبت به چوب دارد. شیشه رومیزی برای محافظت از چوبِ میزها یا به تنهایی برای ساخت میز استفاده می شود. شیشه رومیزی را می توان در ضخامت هایی به اندازه 6 میل، 10 میل، 16 میل و 20 میل تقسیم بندی کرد. اما علاوه بر ضخامت شیشه های رومیزی در رنگ بندی به رنگ های سفید دودی آبی برنز سبز و کریستال تقسیم می شوند. شیشه های رومیزی را می توان به صورت نشکن یا سکوریت تولید کرد. اما در بعضی نمونه ها، به صورت خام هم قابل استفاده است. بعضی از شیشه های رومیزی را لمینت می کنند که در مقابل وزن مقاومت زیادی داشته باشد. با اضافه کردن یک یا چند لایه مقاوم سازی انجام می شود. در ادامه همه چیز را راجع به شیشه رومیزی توضیح می دهیم.

 

مطالب پیشنهادی: پارتیشن شیشه ای

 

شیشه رومیزی طرح دار

امروزه جذابیت و زیبایی شیشه ها باعث شده است که استفاده شیشه روز به روز در دکوراسیون داخلی در حال افزایش باشد. از مهمترین موارد استفاده از شیشه در دکوراتیو، استفاده از آن بر روی انواع میزهای نهار خوری، میزهای شیشه ای، میز های جلو مبلی و حتی کانتر آشپزخانه ها و غیره است. شیشه رومیزی طرح دار با استفاده از ابزار های شیشه سازان مانند دستگاه CNC طرح دار می شود. این نوع از شیشه ها سبک جدیدی از شیشه های رومیزی هستند که وارد بازار شده اند. البته امروزه تنوع رنگی نیز شامل این شیشه ها می شود.

شیشه رومیزی رنگی

همانطور که پیش تر گفتیم امروزه شیشه ای رومیزی را رنگی می سازند. شیشه رومیزی رنگی دارای جذابیت خاصی بوده که از رنگ های جدید و رایج برای ساخت آن ها استفاده شده است. این رنگ ها، همان رنگ هایی هستند که در ساختمان سازی و مبلمان نیز استفاده می شوند. طیف رنگی شیشه رومیزی از تیره به سمت روشن است. شیشه های مات یا متالیک، از رنگ های تیره تر ساخته شده اند. در حالی که شیشه های لاکوبل از رنگ های روشن و براق ساخته می شوند. در اصل تعداد تنوع رنگ شیشه 25 عدد است. این رنگ ها را با چوب، سنگ و یا فلز ترکیب می کنند. بعد از آن مواد ترکیب شده را به پشت شیشه اضافه می کنند.

 

شیشه رومیزی اداری

از آن جا که در اداره ها استفاده از خودکار مرسوم است، همواره میزهای آنها در معرض خش هستند. برای جلوگیری از این معضل و بهداشت بیشتر از شیشه رومیزی اداری استفاده می شود. شیشه های رومیزی اداری دارای انواع مختلفی هستند. در طراحی دکوراسیون فضای اداری میزها از اهمیت به سزایی برخوردار هستند.

 

مطالب پیشنهادی: جان پناه شیشه ای

 

شیشه رومیزی برنز

محبوب ترین نو ع شیشه رومیزی رنگ برنز آن است. رنگ برنز نزدیکی زیادی با رنگ طلایی داشته و به همین خاطر جزو رنگ های لوکس و فاخر شناخته می شود. فضاهایی که تاکید به لوکس بودن دارند از رنگ برنز استفاده می کنند.

 

شیشه رومیزی چه ویژگی هایی دارد؟

شیشه ویژگی های مثبتی داشته که روز به روز استفاده از آن همه گیرتر می شود. سوال پیش می آید که این ویژگی ها چیست؟ در ادامه پاسخ آن را خواهید یافت.
سبک و قابل حمل
اولین ویژگی که با دیدن شیشه در ذهن انسان یادآوری می شود، ویژگی سبک و قابل حمل بودن آن است. البته وزن شیشه کاملا به تعداد لایه ها و متراژ آن بستگی دارد. هرچه تعداد لایه های شیشه بیشتر باشد وزن آن سنگین تر است. شیشه ها معمولا سبک بوده و به راحتی قابل جا به جایی هستند. اما سایر میزهای دیگر مانند سنگ یا چوب برای جابه جایی نیاز به نیرو بیش از یک نفر دارد.
نصب آسان
شیشه ها به راحتی نصب می شوند و برای ثابت شدن نیازی به میخ و پیچ ندارند. نصب شیشه رومیزی معمولا توسط خود افراد و به تنهایی صورت می گیرد.
ضد باکتری
جالب است بدانید که هیچ چیز در شیشه قابلیت نفوذ ندارد. به همین خاطر است که گفته می شود شیشه ضد باکتری است. دقت کرده باشید در محیط هایی که تاکید بر حفظ بهداشت دارند از شیشه برای میز یا روی میز خود استفاده می کنند.
ضد آب و رطوبت
شیشه ها به خاطر اینکه منافذی در ساختار خود ندارند کاملا ضد آب هستند. همین موضوع به طول عمر شیشه می افزاید.
هزینه تعمیر و نگهداری
اگر شیشه ها نشکنند هیچ هزینه تعمیر و نگهداری نخواهند داشت. البته امروزه ابزاری به وجود آمده که براساس آن می توان شیشه ها را ضد خش و ضد ضربه کرد.
ضد خش
شیشه هایی که ضد خش هستند، شیار بر روی آن ها ایجاد نمی شود. البته اگر از دستگاه های برش مخصوص استفاده کنید می توانید آنها را طرح دار کنید. اما در استفاده معمول و روزمرمره آنها هیچ آسیبی نخواهند دید.

شیشه جلو مبلی

شیشه جلو مبلی دارای ظاهری ساده و در عین حال شیک می باشد. شیشه جلو مبلی برای استفاده در جلوی مبل ها طراحی شده است و دارای ظاهری شفاف می باشد. خرید شیشه جلو مبلی به شما این امکان را می‌ دهد تا از یک وسیله دکوراتیو و کاربردی در خانه‌ های خود برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی استفاده کنید. شیشه های جلو مبلی با قیمت مناسب به فروش می رسند. شیشه جلو مبلی دارای ضخامت بسیار خوبی می‌ باشد و سطح مقاومت بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل از سطح خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد. شیشه جلو مبلی دارای ابعاد و اندازه های متفاوت می‌ باشد و به همین دلیل خریداران و مشتریان با سلیقه های متعدد و نیاز های گوناگون می‌ توانند شیشه جلو مبلی را خریداری کنند.

 

 

 

سفارش شیشه جلو مبلی

شیشه های جلو مبلی برای طراحی دکوراسیون خانه های مدرن مورد استفاده قرار می‌ گیرند و در اتاق های پذیرایی جلوی مبل ها قرار داده می شوند. شیشه های جلو مبلی از طراحی مدرن برخوردار هستند و یک انتخاب جذاب برای تغییر دکوراسیون به شمار می روند. شیشه جلو مبلی به دلیل داشتن ظاهری شیک و مدرن مورد توجه مصرف کنندگان داخلی قرار گرفته است، به همین دلیل حجم سفارشات شیشه جلو مبلی بسیار بالا می باشد و افراد انواع شیشه مبلی را در مدل های مختلف و گوناگون و با ضخامت های متفاوت سفارش می دهند. سفارش شیشه جلو مبلی برای افراد در سراسر کشور امکان پذیر است و همه ی مشتریان در مکان های دور و نزدیک می توانند اقدام به سفارش شیشه جلو مبلی کنند‌. شیشه جلو مبلی بعد از ثبت سفارش توسط باربری های حمل شیشه به سراسر کشور ارسال می شود و این کار با نهایت دقت انجام می گیرد.

انواع شیشه جلو مبلی

شیشه جلو مبلی در انواع مختلفی تولید می شود. از انواع شیشه جلو مبلی می توان به شیشه جلو مبلی بی رنگ، شیشه جلو مبلی رنگی، شیشه جلو مبلی گلس برد ، شیشه جلو مبلی لاکوبل و غیره اشاره کرد. شیشه جلو مبلی در مدل بی رنگ در عین ساده بودن از ظاهری بسیار زیبا و شفاف برخوردار می باشد؛ این مدل را می توانید با انواع مبلمان ست کنید. شیشه جلو مبلی رنگی دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد و می‌ تواند با مبلمان رنگی ست شود. شیشه جلو مبلی گلس برد از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد؛ به راحتی می توانید با استفاده از ماژیک بر روی آن بنویسید چرا که به راحتی پاک می‌ شود و می‌ توانید به عنوان تخته وایت برد از آنها استفاده کنید. شیشه جلو مبلی لاکوبل به دو صورت مات و براق به تولید رسیده شده است و از مقاومت خوبی برخوردار است.

 

مدل های شیشه جلو مبلی

شیشه جلو مبلی دارای سطح مقاومت بسیار خوبی می باشد و ضخامت قابل توجهی دارد. در مورد مدل های شیشه جلو مبلی باید بگوییم که این محصولات در یک حالت به صورت یک سطح شیشه ای بر روی میز ها قرار می گیرند؛ یعنی رویه میز از شیشه می باشد. در این مدل می تواند جنس خود میز از چوب یا فلز و غیره باشد. در مدل دیگر به این صورت می باشد که میز جلو مبلی به صورت تمام شیشه است البته این مدل می تواند به صورت تمام شیشه یا به صورت تکه ای با استفاده از شیشه تولید شود. مدل تمام شیشه از معروف ترین مدل های شیشه جلو مبلی است که دارای ظاهری فوق العاده عالی می باشد. مدل دیگر به این صورت می باشد که رویه میز از شیشه است اما پایه و چهارچوب میز می تواند با استفاده از جنس های دیگر تولید شود.

قیمت شیشه جلو مبلی

شیشه جلو مبلی با توجه به اینکه در انواع مختلف و مدل های گوناگون تولید شده است، دارای قیمت های متنوع می باشد. فاکتور ها و عوامل گوناگون مانند ضخامت و کیفیت بر روی قیمت شیشه جلو مبلی تاثیرگذار می‌ باشند. به همین دلیل می‌ توان گفت قیمت شیشه های جلو مبلی کاملا متفاوت است و از قیمتی ثابت برخوردار نیستند. چرا که قیمت شیشه جلو مبلی لاکوبل با شیشه جلو مبلی بی رنگ کاملا متفاوت می باشد و هر کدام از این شیشه های جلو مبلی دارای قیمت های متنوعی هستند. به همین جهت می‌ توان گفت قیمت شیشه جلو مبلی را می توانید به صورت به‌ روز در اینترنت مشاهده کنید. شیشه های جلو مبلی با ورود به بازار توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سمت خود جذب کردند و باعث شده تا در مدت کمی از محبوب ترین ها به شمار روند‌. شیشه جلو مبلی از محصولات پر تقاضا به شمار می رود.

شیشه جلو مبلی دارای ظاهری ساده و در عین حال شیک و کاربردی می باشد به همین دلیل یک گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در دکوراسیون با سبک های ساده مانند کلاسیک و مینیمال می باشد. شیشه جلو مبلی در مدل های گوناگون و متعدد مانند شیشه جلو مبلی لاکوبل و شیشه جلو مبلی دودی و شیشه جلو مبلی گلس برد و شیشه جلو مبلی بی رنگ و غیره  تولید می شود. شیشه جلو مبلی با توجه به مدل ها و انواع گوناگونی که دارد دارای قیمت های متنوع می باشد. شیشه جلو مبلی از محصولات به روز می باشد. اشاره کنیم که سفارش شیشه جلو مبلی برای همه علاقه مندان امکان پذیر می باشد و افراد می تواند انواع مدل های شیشه جلو مبلی را ثبت سفارش کنند.

شیشه رومیزی سکوریت

سکوریت به چه معناست؟ سکوریت به معنای ضد ضربه کردن شیشه است.در واقع شیشه سکوریت یک نوع خاصی از شیشه است که از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه های معمولی برخوردار است. معمولا این محصول چیزی در حدود 3 تا 5 برابر در مقابل ضربه و حرارت نسبت به شیشه های معمولی مقاومتر است. برای ساخت این محصول ابتدا شیشه معمولی را در یک کوره حرارتی قرار می دهند و تا دمای تقریبا 700 درجه سانتی گراد به آن دما می دهند. شیشه در این دما شروع به نرم شدن می کند. سپس با استفاده از باد خنک دمای دو طرف شیشه را به سرعت کم می کنند. در این حالت لایه های بیرونی شیشه به صورت ناگهانی زودتر از لایه های درونی سرد می شوند. همین کار باعث افزایش مقاومت شیشه در برابر ضربه شده و شیشه سکوریت را می سازد.

شیشه رومیزی چه کاربردهایی دارد؟

از شیشه های رومیزی روی انواع میزها استفاده می شود. اما کاربرد بیشتر شیشه رومیزی روی چوب ها است. به این دلیل‌ که چوب ها دائما آسیب پذیرند و به همین خاطر برای حفظ طول عمرشان باید از شیشه ها استفاده کرد. کاربرد دیگر شیشه رومیزی زیبایی است. از شیشه های رومیزی برای زیباتر ساختن فضا نیز استفاده می کنند. البته همانطور که گفته شد کاربرد اصلی شیشه رمیزی محافظت از میز است.

آن چه که بایستی قبل از خرید شیشه رومیزی بدانید؟

در مطالب قبل، همه چیز را راجع به شیشه رومیزی گفتیم. اما اگر قصد خرید این نوع از شیشه ها را دارید لازم است که نکاتی را در این باره بدانید.
به طور کلی میزها انواع مختلفی دارند. برخی میزها دارای صفحه چوبی بوده و شیشه روی آنها قرار می‌ گیرد. بنابراین زیر شیشه خالی نیست. به همین خاطر می توان در این گونه میزها از شیشه 4 تا 8 میل بنا به اندازه شیشه میز استفاده کرد. برای شیشه ‌هایی که مساحت آنها 1 تا 1.5 متر مربع است، شیشه 10 میل مناسب خواهد بود. اما میزهایی با ابعاد بزرگتر از شیشه ‌هایی با قطر 10 تا 20 میل استفاده می کنند.
بعضی دیگر از میزها وجود دارند که شیشه روی پایه آن قرار می گیرد و زیر شیشه خالی است. در انتخاب این شیشه ها باید ضخامت را حداقل به اندازه 2 میلی متر بیشتر از زمانی که زیر شیشه، چوب است، انتخاب کرد. لازم است بدانید شیشه ‌هایی که در میزهای ناهار خوری، جلو مبلی، عسلی و غیره استفاده می شوند دور شیشه آنها سنگ ‌زنی یا لول زنی می ‌شود تا خطرناک نبوده و زیباتر شود. همچنین برای شیشه ‌هایی که ضخامت آنها کم است برای فرم دهی به دور شیشه از لول یا سنگ تخت استفاده می کنند.

شیشه رومیزی چه تاثیری در دکوراسیون دارد؟

در طراحی دکوراسیون داخلی می ‌توان از مواد مختلفی استفاده نمود. یکی از این مواد استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی است. طرح ‌های مدرن شیشه‌ ای میزها این امکان را می ‌دهد که دکوراسیون سالن غذاخوری منزل زیبا تر جلوه کند. در معنایی دیگر با قرار دادن یک میز شیشه ‌ای در کنار مبلمان، می ‌توانید جلوه ‌ای شیک و کلاسیک برای منزل خود طراحی کنید. همچنین استفاده از میزهای تمام شیشه ‌ای انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود.

معمولا ظروف چیده شده روی میز شیشه ای بسیار زیباتر در محیط جلوه می‌ کنند. اگز از میز شیشه ای در دکوراسیون منزل خود با پایه ‌های چوبی در کنار صندلی چوبی استفاده کنید جلوه زیبایی را به منزل خود خواهید بخشید.

همانطور که می ‌توان شیشه را برای میزهای پذیرایی در منزل استفاده کرد، میز اداری شیشه ‌ای هم به دلیل داشتن وزنی سبک انتخاب بسیار مناسبی است که البته طرفداران زیادی هم دارد. میزهای شیشه ‌ای با داشتن فریم زیبا در هر مکانی که قرار می گیرند توجه را جلب می کنند.

قابل ذکر است استفاده از میزهای شیشه ‌ای در فضاهای کوچک سبب می شود فضا شلوغ نشود. علت این امر هم این است که نور از میز شیشه ‌ای عبور کرده و محیط اطراف را روشن تر جلوه می دهد. در واقع فریم میزهای شیشه ‌ای از هر جنسی که باشند، به خاطر داشتن تضاد با شیشه دکوراسیونی بسیار جذاب و مدرن را به محیط می بخشند. از این رو در اتاق های مهم مانند اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و سایر اتاق های دیگر از میزهای شیشه ‌ای استفاده می کنند.

شیشه رومیز اداری، طرح ‌های متنوع و کاربردی دارد. انواع میزهای شیشه ای که پر طرفدار هستند شامل میز های اداری با ترکیب شیشه و چوب، همچنین میزهایی با ترکیب فلز، چوب و شیشه می شود. از آنجایی که میز شیشه ای نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی دارد نباید از آن غافل شد. توصیه می کنیم با استفاده از شیشه های رومیزی جلوه ‌ای بسیار زیبا به دکوراسیون اطراف خود ببخشید. یکی دیگر از علت های تاکید بر استفاده از میز شیشه ای در دکوراسیون داخلی این است که باعث شفافیت و روشنایی فضا شده و جلوه‌ای دو چندان به محیط می بخشد.

شیشه رومیزی را چه طور می توان در مقابل خش محافظت کرد؟

شیشه ها اگر با لایه های ضد خش پوشیده نشوند نسبت به خش مصون نخواهند بود. اما راه هایی وجود دارد که از خش دار شدن شیشه جلو گیری می کند. یکی از این راه ها استفاده از رومیزی است. اگر میز ناهار خوری شما شیشه ای است قبل از سرو غذا رومیزی روی آن بکشید. این رومیزی می تواند از هر جنسی باشد. اگر میز اداری شما از جنس شیشه است از زیر لیوانی ها و زیر دفتری ها استفاده کنید. با استفاده از چنین ابزارهای ساده می توانید همواره از میز شیشه ای خود محافظت کنید.

قیمت شیشه رومیزی از چه عواملی تاثیر می گیرد؟

پیش تر درباره مزایا استفاده از میز شیشه ای صحبت کردیم. اگر قصد خرید شیشه رومیزی را دارید با ما همراه باشید تا به شما بگویم چه فاکتورهایی بر قیمت شیشه تاثیر گذار است.
• ابعاد و ضخامت شیشه 
اولین فاکتور برای قیمت شیشه رومیزی اندازه و ضخامت آن است. اندازه قیمت اصلی را تعیین می کند. به همین خاطر است که با توجه به ابعاد شیشه رومیزی، ضخامت شیشه مشخص می گردد. با توجه به اینکه شیشه ها با ضخامت مختلف تفاوت قیمت زیادی با هم دارند. از این رو ابعاد شیشه در تعیین قیمت شیشه رومیزی بسیار تاثیر گذار است.
• رنگ شیشه رمیزی
مورد بعدی که در قیمت شیشه رومیزی موثر است رنگ شیشه خواهد بود. علت آن هم این است که شیشه های فلوت ساده با برنز و دودی تفاوت زیادی در ساخت و تولید دارند. حتما توجه داشته باشید که رنگ شیشه رومیزی باید با توجه به رنگ میز و طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب شود .
• ابزار دور شیشه رومیزی
نوع ابزاری که دور شیشه رومیزی استفاده می شود هم فاکتور تعیین کننده ای برای قیمت این نوع از شیشه ها است. به عنوان مثال قیمت شیشه با ابزار لول براق و شیشه با بازار تراش 2 درصد با هم تفاوت دارند.
• جنس شیشه رومیزی 
جنس شیشه ای که در تولید شیشه رومیزی به کار می رود در تعیین قیمت آن تاثیر گذارد. مشخص است که هرچه جنس شیشه کیفیت بالایی داشته باشد به خاطر هزینه مواد اولیه، قیمت آن نیز بالاتر است. البته همیشه باید دقت داشته باشید که قیمت تنها ملاک کیفیت نیست، خیلی از شرکت ها، شیشه هایی را تولید می کنند که کیفیت مناسبی نداشته اما قیمت بالایی دارند. در این مورد لازم است از فردی که در این زمینه تخصص دارد مشورت بگیرید.
• الگوی شیشه رومیزی
آخربن فاکتوری که قیمت شیشه رومیزی را تعیین می کند الگوی طراحی آن است. به معنایی دیگر مهم است که شیشه چهار گوش ساده است یا دور آن دارای منحنی طراحی شده است. علت آن هم این است که ابزار برش هر کدام از اشکال هندسی متفاوت است. لازم است بدانید شیشه های با الگوی خاص توسط دستگاه CNC وMASTER  برش داده می شوند و به همان اندازه قیمت شیشه رومیزی نیز افزایش پیدا می کند.

شیشه جلو مبلی

امروزه مبل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها تبدیل شده است. به ویژه با شیوع مشکلاتی نظیر پا درد و کمر درد، انسان ها تلاش کردند تا با تغییر مدل نشستن این دردها را مدیریت کنند. در کنار این مورد، مبلمانی که در محیط خانه و یا محل کار به کار برده می شود بخش مهمی از دکوراسیون به شمار می ورند. میز بخشی از مبلمان است که می تواند جلوه خاصی را به مبلمان بدهد. اما کارشناسان توصیه می کنند برای افزایش طول عمر و زیبایی مبلمان از شیشه جلو مبلی استفاده شود.

انواع شیشه جلو مبلی

وقتی می خواهیم در مورد شیشه جلو مبلی صحبت کنیم، اولین سوالی که در این زمینه پرسیده می شود در مورد مدل های مختلف آن است. بسیاری از مشتریان در این زمینه سوال می پرسند که آیا شیشه جلو مبلی انواع مختلفی دارد؟! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است! با توجه به این موضوع که امروزه مبلمان ها در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند، جای تعجب نیست وسایل جانبی که برای این محصولات به کار برده می شوند نیز تنوع بالایی داشته باشند. این شیشه با توجه به نوع میز می تواند در اشکال مختلف هندسی از جمله مربع، مستطیل و مربع تولید شود. برخی از تولید کنندگان این شیشه ها را برش می دهند و طرح های مختلفی را بر روی آن به وجود می آورند. به طور مثال در برخی از این شیشه ها طرح گل و بته دیده می شود و یا در برخی اشکال هندسی به شیوه ای هنرمندانه در کنار هم قرار گرفته اند. هر چقدر یک شیشه دارای طرح های بیشتری باشد قیمت آن بالاتر است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال شیشه های ساده هستند.

انتخاب شیشه جلو مبلی

اگر می خواهید شیشه جلو مبلی را انتخاب کنید، باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. برخی از موارد که در خرید این شیشه اهمیت زیادی دارند به شرح زیرند:
•    کیفیت شیشه اولین و مهمترین مسئله ای است که در خرید شیشه جلو مبلی باید به آن توجه داشته باشید. این شیشه باید شفاف باشد و وقتی بر روی میز قرار می گیرد به خوبی میز را نشان دهد. اگر کیفیت شیشه پایین باشد کدر می شود و همین امر سبب می شود که میز نازیبا شود. همیشه در زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید.
•    اگر شیشه با کیفیت باشد جای انگشت را زیاد نشان نمی دهد. برخی از شیشه ها جای انگشت را زیاد نشان می دهند و این موضوع چالش های زیادی را برای افراد به وجود می آورد. توصیه می شود در زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید تا بتوانید محصول با کیفیتی را سفارش دهید.
•    اگر می خواهید این شیشه به خوبی بر روی میز شما بنشیند، باید شیشه دقیقا اندازه میز باشد. اگر شیشه بزرگتر و یا کوچکتر از اندازه میز باشد، زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

رعایت این نکات به شما کمک می کند تا بهترین شیشه جلو مبلی را سفارش دهید و از خرید خود لذت ببرید. هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که این محصول به خوبی بر روی میز شما بنشیند و با ویژگی های منحصر به فردش شما را شگفت زده کند.

برش شیشه جلو مبلی

یکی از سوالاتی که در مورد این شیشه زیاد پرسیده می شود در این زمینه است که شیشه جلو مبلی چگونه برش داده می شود! بهتر است بدانید که اینکار به وسیله دستگاه های مخصوص انجام می شود. بافت شیشه بافتی نرم و شکننده است که اگر در زمان برش به آن دقت نشود، خطر شکستگی افزایش پیدا می کند. این شیشه به وسیله دستگاه هایی که دارای تیغه های الماس شکل هستند برش داده می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

 

نصب شیشه جلو مبلی

آیا اکنون تصمیم گرفته اید که این شیشه را سفارش دهید و از ویژگی های خاص آن بهره مند شوید! اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این شیشه چگونه نصب می شود! بهتر است بدانید نصب این شیشه راحت ترین کاری است که شما می توانید انجام دهید و این کار نیاز به وسیله و یا ابزار خاصی ندارد. شما می توانید به آهستگی این شیشه را بر روی میز مورد نظر قرار دهید. در اینجا کار تمام است!

 

قیمت شیشه جلو مبلی

 

سوال در مورد قیمت پرتکرار ترین سوالی است که در مورد هر محصولی پرسیده می شود. این سوال در مورد شیشه جلو مبلی نیز به وفود پرسیده می شود. بهتر است بدانید که قیمت این محصول به ویژگی های متعددی از جمله کیفیت شیشه، اندازه شیشه و برش هایی که بر روی شیشه خورده است بستگی دارد. اگر می خواهید از قیمت نهایی این محصول بهره مند شوید، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و قیمت نهایی را از آنها استعلام کنید.

 

تا بدینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد شیشه جلو مبلی در اختیار شما قرار دهیم. این شیشه در اشکال مختلف هندسی تولید می شود. اگر می خواهید این شیشه را سفارش دهید باید به ویژگی های متعددی از جمله کیفیت شیشه و ابعاد آن توجه داشته باشید. همچنین، توصیه می شود در زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید تا جای انگشت بر روی آن باقی نماند. شما به راحتی می توانید این شیشه را بر روی میز قرار دهید. اگر می خواهید این شیشه را خریداری کنید، باید به مراکز معتبر فروش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید