شیشه بری در باغستان کرج
نصب شیشه در باغستان
باغستان یا باغبستان قدیمی، یکی از محله‌های شمال غربی کرج است که در منطقه ۶ شهرداری کرج واقع شده است و دارای دو بخش شرقی و غربی می‌باشد. باغستان غربی، منطقه‌ای کوهستانی و بسیار خوش آب و هواست و متقاضیان زیادی برای سکونت دارد. محله باغستان کرج دانشکده‌های مامایی و پرستاری را در خود جای داده است
ساختار محله باغستان
انتهای بلوار باغستان به دو بلوار و یک مسیر مستقیم دیگر منتهی می‌شود. بلوار سمت چپ که در دو طرفش فروشگاه‌های بسیاری را جای داده است به باغستان غربی می‌رود. کوچه‌های بلوار سمت چپ را شبنم و کوچه‌های بلوار سمت راست را با نام لاله می‌شناسند. مسیر مستقیم به بیمارستان البرز (یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های ایران و کرج) و زمین‌های بیدار چشمه می‌رسد.

موقعیت جغرافیایی باغستان کرج

این منطقه از شمال به جاده آتشگاه و برغان، از جنوب به خیابان شاهین ویلا، از شرق به محمودآباد و از غرب به آزادراه کرج-قزوین محدود می‌شود.

بافت محله باغستان

منطقه ۶ کرج به خصوص این محله روزانه در حال تغییر است. قیمت پایین زمین و خانه در این منطقه نسبت به مناطق دیگر کرج باعث شده تب ساخت و ساز بالا بگیرد. خرید خانه در باغستان رو به افزایش است و از این رو نیاز به ساخت آپارتمان‌های تازه بیش از پیش احساس می‌شود. از طرف دیگر افزایش جمعیت در این منطقه می‌تواند سر و شکل بافت شهری را نیز تغییر دهد.

دسترسی باغستان

این محله به بلوار و میدان ولیعصر، بلوار شبنم‌ها، خیابان آتشگاه و …راه دارد و بعد از ساخت ایستگاه مترو گل شهر، رفت و آمد به تهران هم برای ساکنین محله آسان‌تر شده است. از این محله برای رسیدن به ایستگاه مترو گل شهر، اتوبوس و تاکسی وجود دارد.

نصب شیشه و آینه در باغستان کرج

شیشه بری در کرج

شیشه رومیزی در باغستان کرج

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید