شیشه شیش میل برنز
شیشه شیش میل رومیزی
شیشه شیش میل برنز
شیشه 6 میل برنز:
بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی
شیشه 6 میل برنز با جذابیت ظاهری در مکان‌های خاص تجاری بسیار استفاده می شود. این نوع شیشه جلوه خاصی در مکان های مختلف ایجاد می کند و در زمینه های مختلف بسیار پرکاربرد است. معمولا این شیشه رنگی در ضخامت های بسیار بالایی طراحی می شود که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است و در محیط‌های دارای رفت و آمد بسیار زیاد نصب می شود. یکی دیگر کاربردهای این شیشه اجرا در دکوراسیون های خاص و منحصر به فرد است که به دلیل زیبایی خاص در تولید آن جذابیت نمای داخلی را دو چندان می کند. از جمله المان های خاص برای اجرای این نوع شیشه می‌توان به رومیزی، میز شیشه ای، پارتیشن های شیشه ای، سقف شیشه ای، درب و پنجره شیشه ای، دیوارپوش، نرده شیشه ای و شیشه بالکن اشاره کرد.
شیشه 6 میل:
ساده اما پرکاربرد
هر چقدر این شیشه با کیفیت بالاتر تولید شود، برای محیط هایی که افزایش ایمنی و ضخامت بسیار اهمیت دارد، بهترین انتخاب خواهد بود. از جمله مهمترین کاربردهای شیشه 6 میل می توان به شیشه رومیزی، درب آهنی، تک جداره، پنجره های دوجداره، آکواریوم های کوچک، نمای ساختمان و حتی دیوارپوش های رنگی اشاره کرد.
اگر دوست دارید در مورد این شیشه بیشتر بدانید و با مزایا و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید، در این مطلب حتما همراه ما باشید.
وزن شیشه 6 میل:
در ارتباط با وزن شیشه 6 میل می توان گفت این شیشه وزنی ما بین شیشه های 4 میل و 8 میل را دارند و می توان از این شیشه ها در مصارفی که وزن آنچنانی مورد نظر نیست استفاده کرد. شیشه 6 میل یکی از پر فروش ترین شیشه های ایمنی در عین سبک بودن آن ها می باشد چرا که ضرافتی که در ساخت این شیشه ها دارد سبب استفاده آن ها در بیشتر مصارف ساختمانی و تزئیناتی می شود.
انواع شیشه 6 میل در صنایع شیشه:
شیشه 6 میل مانند دیگر محصولات در انواع متنوعی ساخته می‌شود که در ادامه آنها را معرفی می کنیم. هر کدام از مدل ها طی فرآیند خاص و پیچیده ای تولید می شوند و در زمینه خاصی کاربرد دارند. ممکن است طی فرایند خاص روی شیشه طرح ها و حکاکی های مختلفی انجام و در ابعاد مورد نظر برش داده تا باب سلیقه کاربران ارائه شود.
• شیشه 6 میل فلوت ساده
• شیشه 6 میل رفلکس
• شیشه 6 میل سندبلاست
• شیشه 6 میل حکاکی شده
• شیشه 6 میل دودی
• شیشه 6 میل برنز
• شیشه 6 میل ساتینا
• شیشه 6 میل مات
• شیشه 6 میل سکوریت
• شیشه 6 میل دوجداره
• شیشه 6 میل لمینت
• شیشه 6 میل مشجر
شیشه 6 میل فلوت ساده:
این مدل شیشه کاملا صاف و بدون هیچ طرحی ساخته می شود. تولید شیشه فلوت ساده به گونه ای است که هنگام بیرون آمدن از کوره سطح صاف و مسطحی دارد. این مدل شیشه با نام‌های دیگری مانند خام و سکوریت نشده شناخته می شود که به عنوان اولین مدل شیشه روانه بازار شده است. جالب است بدانید شیشه ساده و فلوت را می‌توان در ضخامت های مختلف 4 الی 20 میلیمتری تولید کرد که پراستفاده ترین ضخامت آن 4 الی 8 میلی متر است.
شیشه فلوت به دلیل روش تولید خاص و منحصر به فرد و عدم هیچ گونه موج و خمیدگی روی سطح آن برای ساختمان ها به خصوص پنجره ها بسیار استفاده می شود.

شیشه 6 میل رفلکس:

تنوع رنگی بسیار بالا

 

شیشه 6 میل رفلکس یکی از پرطرفدارترین شیشه های موجود در بازار است که با تنوع رنگی بسیار بالا ساخته می شود. همچنین مزایای بسیاری در ساخت آن در نظر گرفته شده است که به عنوان یکی از مدل های پرطرفدار برای انواع پنجره هاست. این مدل به دلیل خاصیت رفلکس بودن به حفظ حریم خصوصی بسیار کمک می کند و برای ساخت آن از دو متریال آلیاژ و فلزات استفاده می شود که این دو تغییرات خاصی در نوع شیشه ایجاد می کنند و باعث تغییر رنگ شیشه خواهد شد.

اگر با این مدل شیشه آشنا شده باشید کاملا خبر دارید یک طرف شیشه به دلیل بازتاب نور حالت آیین‌های دارد و مانع دید داخل منزل از بیرون در طول روز می شود. اما این حالت در طول شب برعکس می شود و شیشه در ساعات شب حالت آینه پیدا می کند.

یکی دیگر از مزایای شیشه رفلکس 6 میل ایجاد زیبایی ظاهری برای ساختماناست.

شیشه 6 میل سند بلاست:

شیشه 6 میل سندبلاست جز شیشه های مات است که طی فرآیند ساینده های معدنی بر پایه خاک با شتاب بسیار بالا تولید می شود. این نوع شیشه به دلیل مات بودن در زمینه‌های مختلفی استفاده می شود و هر چقدر عملیات سندبلاست کردن بیشتر طول کشد درجه ماتی افزایش پیدا می کند. جالب است بدانید امکان اجرای طرح های مختلف وجود دارد که دیده شدن فضای داخلی به خوبی جلوگیری می شود.  البته تکنیک سندبلاست کردن روی این شیشه تنها باعث محدود کردن دید می شود و همچنان نور از سطح شیشه عبور می کند

شیشه 6 میل حکاکی شده:

طراحی دلخواه

این روزها امکان اجرای طرح ها و لوگو های مختلف روی اجسام مختلف وجود دارد که یکی از اجسام پرکاربرد شیشه است. برندها و شرکت های مختلفی با استفاده از لیزر نقش ها و طرح های زیبایی روی شیشه ایجاد می کنند که ابتدا شیشه به صورت مات تولید می شود. سپس برای طراحی روی شیشه از دستگاه مخصوص حکاکی لیزر استفاده می شود که طرح انتخابی به بهترین صورت روی شیشه به اجرا در می آید. این مدل شیشه 6 میل در زمینه‌های مختلفی مانند هتل ها و رستوران ها برای ایجاد زیبایی ظاهری بسیار پرکاربرد است
جالب است بدانید امکان ایجاد نقش شخص، متن ها و اشعار مختلف روی شیشه با استفاده از دستگاه حکاکی وجود دارد که باعث می شود هر فردی هنگام مشاهده شیشه از جذابیت طراحی آن لذت ببرد.

قیمت شیشه 6 میل دودی:

عایق مناسب نور 

استفاده از شیشه 6 میل دودی در نمای ساختمان، درب و پنجره ها زیبایی خاصی ایجاد می کند و از طرفی عایق مناسبی برای حرارت و صوت می باشد. این نوع شیشه با طراحی خاص و متفاوت مانع ورود نور زیاد به داخل فضا می شود و کمک می کند در فصل تابستان گرمای کمتری داخل محیط ایجاد شود. این شیشه در انواع مختلف تولید می‌شود؛ از شیشه دودی فلوت و ساده گرفته تا شیشه های دوجداره دودی با ویژگی های منحصر به فرد قابل خریداری است.

شیشه 6 میل ساتینا:

مات و جذاب

شیشه ساتینا یکی از مدل شیشه های خاص مات است که با قرار گیری در مواد اسیدی مانند هیدروفلوریک اسید و دیگر اسیدهای ساینده ساخته می شود. معمولاً در روند ساخت این نوع شیشه دانه های بسیار ریزی روی شیشه قرار می‌گیرد تا طرح مات روی آن حک شود. یکی از ویژگی‌های بارز شیشه ساتینا نسبت به دیگر شیشه های مات سطح صاف آن است که طی فرآیند بسیار خاص سکوریت شده و ساخته می‌شود و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است همچنین عبور نور از شیشه های ساتینا به راحتی امکان پذیر است، در حالی که جزئیات از پشت شیشه غیر قابل مشاهده است.
امروزه شیشه 6 میل ساتینا به عنوان یکی از بهترین مدل شیشه های مات شناخته می شود که با تکنولوژی های پیشرفته شناخته می‌شود و برای ساختمانه ای مدرن و ایجاد فضاهای خاص با زیبایی داخلی جذاب بسیار پرکاربرد است. مطمئنا با اجرای آن ظاهر و نمای ساختمان بسیار زیبا و متفاوت به نظر می رسد.
خوب است بدانید از این نوع شیشه برای ساخت نماهای شیشه‌ای، درب های اتوماتیک، پنجره های دو جداره، پارتیشن و انواع اجرای انواع دکوراسیون های داخلی استفاده می شود و از نظر ظاهری گزینه‌ی مقرون به صرفه است.

شیشه 6 میل مات:

بسیار پرکاربرد

شیشه مات در انواع و طرح های مختلف ساخته می‌شود و در زمینه‌های متفاوتی به کار می‌رود. همانطور که از نام این مدل شیشه مشخص است به دلیل مات بودن امکان مشاهده جزئیات از پشت شیشه وجود ندارد و در عین حال زیبایی خاصی به فضا می بخشد. از مهمترین ویژگی‌های شیشه مات می توان به مقاومت بسیار بالا و ایمنی آن اشاره کرد.

قیمت شیشه 6 میل سکوریت:

یکی از مقاوم ترین ها 

شیشه 6 میل سکوریت جزء یکی از مقاوم ترین شیشه ها در برابر شکستگی است که در برابر شیشه های ساده با ضخامت 6 میل مقاومت 5 برابری دارد و در صورت شکستن برخلاف شیشه های ساده هرگز نمی ریزد. تنها به قطعات کوچکی و با لبه های صیقلی تبدیل می شود. این مدل شیشه برای زمینه هایی مانند خودروسازی که به استقامت و مقاومت بسیار بالای شیشه نیاز است استفاده می شود.
جالب است بدانید شیشه سکوریت نه تنها در برابر ضربه بلکه در برابر گرما و حرارت نیز نسبت به شیشه معمولی مقاومت بیشتری دارد و گرما و شوک های حرارتی را به خوبی تحمل می کند.

شیشه 6 میل دوجداره:

بهترین پیشنهاد برای پنجره 

پنجره یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است که با استفاده از شیشه پوشانده می شود. به همین دلیل، شیشه‌ای که برای این قسمت مورد توجه قرار می گیرد شیشه ای است که در برابر عوامل خارجی و سر و صدا مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. یکی از بهترین شیشه ها برای اجرای پنجره های ساختمان، شیشه های دوجداره است که به خوبی مانع انتقال سر و صدا می ‌شود و عایق مناسبی در برابر حرارت است. به همین دلیل، در فصل تابستان باعث خنک تر شدن فضای خانه می شود و در فصل زمستان به حفظ گرمای داخل خانه بسیار کمک می کند. معمولا این مدل شیشه از دو یا چند لایه شیشه موازی تشکیل شده که فاصله بین شیشه ها چند میلی متری است.

شیشه 6 میل لمینت:

ایمنی فوق العاده

شیشه 6 میل لمینت یکی از ایمن ترین شیشه های موجود در بازار است که از دو یا چند لایه شیشه ای همراه با لایه طلق پی وی سی ساخته می شود. طلق قرار گرفته درون این شیشه در ضخامت های مختلفی استفاده می شود که در ساخت انواع شیشه های لمینت به کار می رود. وجود این طلق کمک می کند شیشه بعد از شکستن فرو نریزد و به ذرات خرد شده چسبیده به هم تبدیل شود. از این نوع شیشه در اجرای ساختمان های مرتفع بسیار استفاده می شود و در صورت بروز خطرات ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی از فروختن شیشه به خوبی جلوگیری خواهد شد و میزان صدمات را به شدت کاهش می دهد.

شیشه 6 میل مشجر:

مانع عالی در برابر دید 

شیشه مشجر جز شیشه های طرح دار است که نسبت به شیشه های معمولی و ساده در برابر فشار و ضربه مقاومت کمتری دارد. این مدل شیشه برای اجرای محیط های خصوصی برای پیشگیری از دید از پشت شیشه استفاده می شود که در طرح های مختلف در بازار موجود است.
اگر به دنبال شیشه ای هستید که به خوبی نور را از آن عبور کند، اما داخل محیط دیده نشود؛ شیشه های مشجر بهترین انتخاب است.

کاربرد شیشه 6 میل:

شیشه های 6 میل در زمینه‌ و مکان های متفاوت استفاده می شود که در انواع و مدل های مختلف قابل ساخت است. بنابراین برای نصب شیشه های 6 میل باید به عوامل مختلفی مانند محل نصب، میزان فشار، ضربات احتمالی و ابعاد توجه ویژه داشته باشید و متناسب با عوامل بهترین مدل را انتخاب کنید. اما به طور کلی، این نوع شیشه برای مکان هایی که احتمال ضربه و فشار بسیار پایین است استفاده می شود و حداقل ابعاد اجرایی برای آن یک متر است.

شیشه 6 میل روی میز

مزایای شیشه 6 میل:

شیشه 6 میل به عنوان شیشه ساختمانی با ویژگی و قابلیت های مختلف ارائه که مزایای آن با توجه به نوع شیشه مشخص می شود. امروزه در ساخت شیشه المان های مختلفی در نظر گرفته و قابلیت ها و کاربردهای مختلفی برای آن تعریف می شود. اما به طور کلی، شیشه های 6 میل بیشتر جنبه تزیینی دارد و برای ساخت در ابعاد های کوچک بسیار مناسب است. از جمله مهم ترین مزایای شیشه 6 میل وزن سبک و طراحی ظریف آن است که اجرای آن در قسمت های مختلف دکوراسیون بسیار پیشنهاد می شود.

تفاوت شیشه 6 میل فلوت ساده و شیشه سکوریت 6 میل:

شیشه فلوت ساده دارای سطحی هموار و صاف است و هیچ گونه موج و خمیدگی روی سطح آن مشاهده نمی‌شود. این نوع شیشه در فرآیند خاصی با حرارت بسیار بالا تولید می‌شود که برای شکل دهی و ایجاد طرح انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. بنابراین اولین تفاوتی که بین شیشه فلز ساده و سکوریت وجود دارد روش ساخت آن است. در حالی که شیشه های سکوریت نسبت به فلوت ساده در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم ترند و احتمال آسیب دیدگی هنگام شکستن شیشه سکوریت بسیار پایین است.

عوامل موثر بر قیمت شیشه ساختمانی:

موارد مختلفی روی قیمت شیشه فلوت تاثیرگذار است که هر یک از آنها باعث می شود هزینه ساخت و تولید شیشه کاهش افزایش یابد. به عنوان مثال، با افزودن ویژگی خاص مانند شیشه های دوجداره نسبت به شیشه های معمولی قیمت بیشتری داشته باشد. همچنین روند ساخت روی قیمت شیشه بسیار تاثیرگذار است و در صورت استفاده از متریال های مختلف و خلق شیشه‌ با استقامت بالا باید هزینه بیشتری برای خرید شیشه در نظر بگیرید. در موارد زیر با دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت شیشه آشنا می شوید:

•    لایه های تشکیل دهنده
•     ضخامت شیشه
•    ابعاد شیشه
•    شفافیت
•    مدل شیشه
•    نوع برند

قیمت شیشه 6 میل ساده:

امروزه از انواع مختلف شیشه برای ساختمان استفاده می شود که قیمت هر کدام از مدل ها با توجه به ویژگی های آنها مشخص می شود؛ از شیشه های دوجداره گرفته تا شیشه های سکوریت و چند جداره، هر کدام برای ساختمان های مختلف و قسمت های متفاوت استفاده می شود. به عنوان مثال، از شیشه های دوجداره برای پنجره های ورودی استفاده می شود و شیشه های یک جداره به دلیل زیبا و جذاب ظاهری مناسب اجرای المان های تزئینی است. قیمت هر کدام از شیشه های 6 میل با توجه به ویژگی های خاص مشخص می شود که عوامل دیگری مانند ابعاد، برند انتخابی و فرایند تولید روی هزینه آن تاثیرگذار است.

شیشه 6 میل یکی از محصولات شیشه است که با تولید انبوه روانه بازار می شود. شیشه 6 میل در انواع مختلف ساده، برنز، رنگی، مات، چند جداره و … ساخته شده است که هر کدام طی فرآیند خاص و متفاوتی تولید می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای شیشه های 6 میل استفاده از آن برای اجرای دکوراسیون های داخلی است که برای حفظ روشنی اتاق های داخل ساختمان بسیار پرکاربرد است و در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار قابل خریداری است. خرید شیشه 6 میل به صورت آنلاین بازار پر رونقی دارد. جهت اطلاع از قیمت انواع شیشه های 6 میل با کارشناسان حرفه ای  در ارتباط باشید و از لیست قیمت انواع شیشه های ساختمانی مطلع شوید. شما نیز می توانید جهت سفارش شیشه های ساختمانی در انواع ضخامت و هر آن چه که در صنعت شیشه مد نظرتان می باشد با شماره های موجود روی سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید